20 ساعت
مهارت آموزی و اشتراک تجربه
Verify Valid Certificate ID
People who have successfully completed the Data-Driven Strategy course
* دانشآموخته دکترای استراتژی دانشگاه صنعتی شریف
* محقق استراتژی در بیزینس اسکول INSEAD، فرانسه
* مشاور ارشد استراتژی
* دانشآموخته کارشناسی مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف
* دانشآموخته کارشناسی ارشد MBA دانشگاه صنعتی شریف
* مدرس درس استراتژی دانشگاه صنعتی شریف
مهارت آموزی و اشتراک تجربه
همبنیانگذار HCG
دانشآموخته نرمافزار، MBA، سیاستگذاری علم و فناوری
مدرس مبحث استراتژی نوآوری
* مدیر Engagement در Deloitte
* دکترای استراتژی McGill - کانادا
* دانشآموخته دانشگاه صنعتی شریف
* مدرس Business Analytics در دانشگاه Northampton - انگلستان
* دانشآموخته دانشگاه صنعتی شریف
* دانشجوی علومکامپیوتر Windsor - کانادا
* دانشآموخته علومکامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر
1. رویکردهای تحلیلی به برنامهریزی استراتژیک (سیمینه آقاجانیان)
2. علم داده و BI چگونه برنامهریزی استراتژیک را بهبود میدهد؟ (سیمینه آقاجانیان)
3. آنالیتیکس پیشرفته چگونه در فرایند توسعه استراتژی کمک میکند؟ (سیمینه آقاجانیان)
4. تحلیل کلان داده و شبیهسازی برای مدیریت استراتژیک بهتر (سیمینه آقاجانیان)
5. مزایای آنالیتیکس در اجرای استراتژی (سیمینه آقاجانیان)
6. نقش علم داده در استراتژی اقیانوس آبی (سیمینه آقاجانیان)
7. گفتگوی تجربه محور با مهدی سیفی
8. گفتگوی تجربه محور با عاطفه رمضانخانی
9. پایتون مقدماتی با کسری مجلل
10. رفع اشکال پایتون مقدماتی با کسری مجلل
11. استراتژی نوآوری محصول
جلسه 1:
افتتاحیه و معارفه دانشجویان
پنجشنبه 24 فروردین (LIVE، ساعت 15 الی 16)
دکتر سیمینه آقاجانیان و خشایار قدیری نژاد
جلسه 2:
شنبه 26 فروردین (LIVE، ساعت 19:30 الی 21:30)
دکتر مهدی سیفی و دکتر سیمینه آقاجانیان
جلسه 3:
یکشنبه 27 فروردین (LIVE، ساعت 19 الی 21)
دکتر عاطفه رمضانخانی، دکتر سیمینه آقاجانیان
جلسه 4 و 5:
پنجشنبه 31 فروردین (LIVE، ساعت 15 الی 18:15)
دکتر سیمینه آقاجانیان
جلسه 6 و 7:
جمعه 1 اردیبهشت به مدت 3 ساعت مبحث پایتون (بصورت ضبط شده)
کسری مجلل
جلسه 8 و 9:
پنجشنبه 7 اردیبهشت (LIVE، ساعت 15 الی 18:15)
دکتر سیمینه آقاجانیان
جلسه 10 و 11:
جمعه 8 اردیبهشت (LIVE، ساعت 15 الی 18:15)
دکتر سیمینه آقاجانیان
جلسه 12:
یکشنبه 10 اردیبهشت (LIVE، ساعت 19:30 الی 21:30)
کسری مجلل
جلسه 13:
استراتژی نوآوری محصول
پنجشنبه 14 اردیبهشت (LIVE، ساعت 15 الی 17)
خشایار قدیری نژاد
این دوره برای افرادی موثر است که آشنایی نسبی با مباحث استراتژی دارند.
اسکای روم
و
اسپات پلیر
محتوای دوره تا 6 ماه پس از پایان آخرین جلسه برگزار شده، بر روی اسپات پلیر، در دسترس خواهد بود.
HCG
Hermes Consulting Group
حرکت به سوی سازمان داده محور
سازمانهای داده محور به استراتژیهای خود اعتماد بیشتری دارند. آنها میتوانند پیشبینیهای دقیقتری در مورد آینده داشته باشند، روندهای جدید صنعت و فرصتهای بیزینسی را زودتر تشخیص دهند و اثربخشی استراتژیهایی که پیادهسازی کردهاند را دقیقتر مورد ارزیابی قرار دهند.
فرایند تحول در استراتژیهای سنتی و مبتنی بر شهود به استراتژیهایی دادهمحور و کمیسازی آنها، آسان نیست و چالشهای متعددی بر سر این راه است.
ما در بوتکمپ استراتژی دادهمحور در کنار شما خواهیم بود تا بعد از پایان بوتکمپ با درک مفاهیم کمی استراتژی، در فرایند تبدیل سازمان یا استراتژیهای خود شما به یک سازمان دادهمحور یا استراتژیهای دادهمحور قدم بردارید.
در نهایت شما در پایان این دوره توانایی این را خواهید داشت:
•دادههای مناسب برای اجرای استراتژیهای دادهمحور را انتخاب کنید.
• مدلهایی بهینه برای کسب نتایج مطلوب طراحی کنید.
• نهایت بهرهمندی را از قابلیتها و تواناییهای در دسترس خود ببرید.
• توانایی تحلیل در برنامهریزیهای استراتژیک با علم داده و BI را کسب میکنید.