خانه » وبینار سرمایه‌ گذاری در بورس برای افرادی که دانش مالی ندارند

وبینار سرمایه‌ گذاری در بورس برای افرادی که دانش مالی ندارند

توسط گروه مشاوران هرمس
وبینار سرمایه‌ گذاری در بورس برای افرادی که دانش مالی ندارند

بسیاری از افراد، علاقه مند به فعالیت در بازار سرمایه هستند؛ اما دانش بورسی، مهارت و زمان کافی برای این کار را ندارند و به همین دلیل ممکن است از انجام سرمایه گذاری در بازار سهام منصرف شوند. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که افراد می توانند سرمایه گذاری  بدون دانش بورسی را امتحان کنند. در واقع سازمان بورس و اوراق بهادار برای

برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس و فعالیت در این بستر حتما لازم نیست که افراد با مفاهیم تخصصی از جمله تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال و…آشنا باشند. تجربه ها نشان داده است که سرمایه گذاری بدون دانش بورسی و در قالب شرکت های سبدگردان و صندوق های سرمایه گذاری نیز بازدهی های خوبی داشته است و اگر افراد بتوانند شرکت های سبدگردان خوب و حرفه ای و همچنین صندوق های سرمایه گذاری دارای مدیریت قوی را انتخاب کنند، می توانند عملکرد خوبی داشته باشند و سرمایه گذاری بدون دانش بورسی را امتحان کنند.

سرمایه گذاری بدون دانش بورسی چگونه انجام می شود؟

  • شرکت های سبدگردان
  • صندوق های سرمایه گذاری

 شرکت‌های سبدگردان

یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری غیرمستقیم، استفاده از ظرفیت شرکت های سبدگردان است. در واقع بسیاری از سرمایه گذاران که تخصص و وقت کافی برای انجام معاملات را ندارند، پول خود را به برخی از افراد می سپارند؛ در حالیکه چنین فرآیندی می تواند خطرات زیادی داشته باشد. به همین دلیل، سازمان بورس و اوراق بهادار فرآیند و مکانیسم حرفه ای مانند شرکت های سبدگردان را در نظر گرفته است تا افراد بتوانند به این نهادهای مالی مراجعه کنند و این شرکت ها نیز به طور قانونی و تخصصی به مدیریت دارایی های سرمایه گذاران بپردازند.

صندوق های سرمایه‌گذاری

صندوق های سرمایه گذاری نیز انواع مختلفی دارند و با توجه به شخصیت سرمایه گذاری و میزان ریسک پذیری افراد، نوع این صندوق ها نیز می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، افرادی که ریسک گریز هستند، معمولا از سرمایه گذاری در سهام شرکت ها پرهیز می کنند و ترجیح می دهند که پول خود را در جای کم ریسک تری قرار دهند. صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت یکی از همین موارد است که می تواند به افراد ریسک گریز کمک کند.

ما در گروه مشاوران هرمس وبیناری برای توضیح چگونگی سرمایه‌گذاری افراد در این صندوق ها برگزار کرده‌ایم که افراد با دیدن این وبینار می‌توانند به تسلط خوبی برای سرمایه گذاری در این صندوق‌ها برسند.
ارائه دهنده: امین فلاح | عضو هیئت مدیره و مدیر ارشد سرمایه گذاری هرمس کپیتال

*وبینار سرمایه‌گذاری برای افرادی که دانش مالی ندارند*

3/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید