خانه » وبینار خرید خودرو بورس کالا

وبینار خرید خودرو بورس کالا

توسط گروه مشاوران هرمس
خرید خودرو از بورس کالا

خرید خودرو از بورس کالا به معنای شرکت در رقابتی است که در آن قیمت خودرو توسط میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. به عبارت دیگر قیمت خودرو تا حدودی به میزان تقاضای خریداران بستگی دارد. تمام خودروهایی که در بورس کالا عرضه می‌شوند دارای قیمت پایه‌ای هستند که توسط شرکت تولیدکننده پیشنهاد می‌شود. در صورتی که تعداد خریدارها بیشتر از تعداد خودروها باشد، برای خرید خودرو بین خریدارها رقابت صورت می‌گیرد. فردی که قیمت بالاتری را سفارش می‌دهد در این رقابت برنده می‌شود و خودرو به وی فروخته می‌شود.

شرایط خرید خودرو از بورس کالا

متقاضیان، جهت خرید خودرو از بورس کالا، می بایست شرایط لازم برای خرید ماشین، از این بازار مالی را دارا باشند. افراد متقاضی، می توانند با توجه به شرایط لازم، جهت خرید خودرو از طریق بورس کالا، اقدام نمایند.

  • افرادی که قصد خرید خودرو از بورس کالا را دارند، می بایست کد بورسی داشته باشند.
  • سهامداران بازار بورس کالا، می بایست کد بورسی بازار فیزیکی بورس کالا را نیز، دریافت کنند.
  • افراد، جهت خرید خودرو از بورس کالا، می توانند از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری های معتبر، ماشین مورد نظر خود را به صورت آنلاین، خریداری نمایند.
  • متقاضیان، می بایست ابتدا، حساب وکالتی، داشته باشند؛ یعنی با در دست داشتن فرم معرفی نامه دریافت کد بورسی بازار فیزیکی بورس کالا، به یکی از شعب بانکی مورد نظر خود، مراجعه نموده و سپس، اقدام به افتتاح حساب وکالتی، نمایند.
  • جهت خرید خودرو از بورس کالا، می بایست مبلغ ذکر شده برای خرید خودرو در بورس کالای ایران، روز پیش از عرضه کالا، به حساب وکالتی واریز گردد.

نکات مهم خرید ماشین از بورس کالا

  • خودرو از طریق بورس کالا، به صورت مستقیم، از سوی تولید کنندگان خودرو، با قیمتی مناسب، به دست مصرف کنندگان می رسد.
  • مشتریان، می توانند، با اطمینان بیشتری، نسبت به بازار خارجی، در بازار فیزیکی بورس کالای ایران، خودرو خریداری کنند.
  • برای معامله خودرو، در بازار بورس کالا، جلسه معاملات حراج باز نیز، برگزار می گردد ؛به این صورت که اگر تقاضا برای خرید خودرو، بیشتر از میزان عرضه آن باشد که افراد متقاضی، با نرخ عادلانه تری، کالا مورد نظر خود را خریداری کنند.

ما در گروه مشاوران هرمس وبیناری تحت عنوان “خرید خودرو از بورس کالا” برگزار کرده‌ایم. در این وبینار تمامی جزئیات خرید خودرو  و ارائه بهترین پیشنهاد قیمتی  توسط کارشناسان خبره هرمس کپیتال به شما آموزش داده‌می‌شود.

ارائه دهنده: فرید شعبانی | مدیر تیم تحلیل مالی هرمس کپیتال

*وبینار خرید خودرو از بورس کالا*

به این نوشته امتیاز بدهید

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید